Monday, June 16, 2008

Uncle tan, jungel safari










De siste dagene har jeg vaert paa Jungelsafari med "Uncle Tan". Jeg har virkelig faatt oppleve Borneos villmark paa naert hold. Vi sov i skur som var plassert midt i regnskogen. Fantastisk aa vaakne opp til en verden uten elektriske lyder, bare surringen av alle insekt og dyr som kryper rundt paa campen. Dagene bestod av baat turer dag og natt og turer i regnskogen natt og dag. Vi fikk se fem forskjellige aper, vi fikk se krokodiller, fulger i alle fasonger, insekter og slanger..

Naa er jeg tilbake i Kota Kinabalu, en av hovedbyene her paa Borneo. Jeg maa si at jeg savner jungelen, men naa gaar dagene til strandliv og shopping, mens jeg venter paa Anja og Hege Marie som kommer om et par dager. Sammen skal vi (prove aa) bestige Mount Kinabalu (4100m) Sor Ost asias hoyeste fjell..

3 comments:

Anonymous said...

MARIE!! du e så hærlig! :) savne deg ein heile hau!!
Ser ud så du har d veeeldig bra!!
bler GLEDE å se deg ijenn i sommar!! :)
have fun so long! :)

Anonymous said...

ska hilsa frå onkel alf å tante lise å sei at du e rå tøff;) misunnelsen e stor fra alles side. høres ut som du kose deg...!

Anonymous said...

Interesting to know.