Saturday, June 21, 2008

Mount Kinabalu








Jeg kan naa skryte over aa ha klartret Sor ost asias hoyeste fjell. 4100m. Turen startet paa 1800 meters hoyde og vi gikk 2300meter fordelt paa 8,5km.. Den hardeste turen jeg noen gang har hatt.. Forste dag gikk vi opp 2/3 av turen. Morgenen etter stod vi opp kl 3:00 for aa naa soloppgangen paa toppen. Det var hardt men verdt turen.

Planen var at Anja og Hege Marie skulle vaere med meg opp. Men flyselskapet deres hadde glemt aa booke seter paa flyet, saa de ble stuck i Siri Lanka en dag.. Derfor endte det med at en jeg hadde mott foer paa dagen Joel fra Australia, ble med meg. Greit med selskap.

Naa er Anja og Hege kommet seg vel fram til Kota Kinabalu her i Malaysia, saa endelig kan jeg snakke Norsk igjen.. Godt aa ha dere her jenter!

7 comments:

Anonymous said...

Æ måtte bare kommentere d eine bildet ditt frå turen opp fjellet...Han som klatre; d e jo "Flynn" frå Home and Away!!!!!
Ser forresten digg ud på tur..du e sprek som reise aleine rundt forbi...! Lykke t videre...
Anne (S Østhus)

Anonymous said...

MARIE!!! vett du KEM du har klatra me???
hahaha!! så morsomt! :) you go girl! ;)
du får invitera an på besøg t Norge så me åg får treffa an! ;)

Anonymous said...

Du tar EKSTREMT bra bilder, Marie! Skulle gjerne delt disse opplevelsene med deg. Ser helt fantastisk ut! Jeg må ta en tur til Hidra i sommer, tror jeg. Kan ikke vente til høsten med å høre alle de gode historiene... AG

Anonymous said...

Hei Marie! Du har jo klatra med Flynn, hehe, så kult!!

Hanne

Anonymous said...

Hei Marie!
Du e jammen tøff!!(ligne ein prikk på mora di). Gratulerer med å nå toppen!! mor

Marie Ulland said...

Marie visste selfolgelig ikkje at ho va paa tur med selveste Flynn.. Va ganske flau naar Anja og Hege fortalte meg det naar de hilsa paa han.. Eg som har sett litt paa Home and Away hjemme burde jo visst det. Men han syns bare det var greit at eg ikkje visste om det paa turen.. Han e ganske lei av aa ver kjendis.. Snart hjemme i Norge naa.. Gleder meg til aa se dere alle!

Anonymous said...

Fantastisk historie, Marie! Du e bare best;)