Tuesday, May 22, 2007

Thailand og 17 maifeiring.

Naa har jeg (marie) snart vaert i Thailand i tre uker. Paa disse ukene har jeg blitt veldig glad i dette landet. Thailand har fantastisk natur, nydelige strender, og ikke minst mange hyggelige mennesker. Etter jeg og Cathrine hadde vaert paa vestkysten, drog vi over til oestkysten. Her har vi vaert innom tre oeyer som heter Koh Samui, Koh Pha Nang og Koh Tao. Tre fantastiske oeyer. Jeg har ogsaa vaert saa heldig aa faatt besoek av to av mine kjeare venner Kristine og Kjersti. Jeg hadde det helt topp naar dere var her, takk for at dere ville komme ned! Savner dere masse allerede.. Legger ut noen bilder fra de siste to ukene, bl.a fra 17 mai som ble feiret sammen med fem andre Norske jenter paa Koh Tao.

Stranden vi bodde paa i Koh Pha Nang. Kristine koser seg paa huska..
Marie koser seg i hengekoeya utenfor Bongalowen pa Koh Pha Nang





17 Mai paa Koh Tao startet 7:00 med dykking..


Kl 2:00 var det tog paa stranden, med nasjonalsanger..:)


Iskrem spising var en del av dagen..Kl 17:00 Leker paa stranden (hva er vel en 17mai uten leker?)
17 Mai ble avsluttet med middag og bowling.. En fantastisk morro dag, hvor vi fikk oss nye venner..!


Daarlig vaer ble brukt til sykkeltur oeya rundt..

Jentene sammen paa stranden. (Marie Kristine og Kjersti)

Turen videre naa gaar til Laos, Cathrine som jeg egentlig skulle dra videre med har gaatt tom for penger, og reist hjem. Jeg forsetter reisen sammen med to jenter fra Norge (soerlandet) Tonje og Marit som jeg har blitt kjent med paa Koh Tao.

2 comments:

Anonymous said...

se her ja..;)

Anonymous said...

det der er blank løgn da Marie, Cath dro jo ikke hjem pga pengemangel...