Monday, April 23, 2007

Cameron Highland

Enda en helg er over, denne helga var en langhelg tors-sondag. Mens de andre tre jentene drog til Penang, bestemte jeg (marie) meg for aa ta meg en tur opp til fjellene for aa vaere litt aktiv.. Fire dager tilbragte jeg i Cameron Highland, og jeg fikk gaatt paa to fjellturer i regnskogen, en paa 15km og en tur paa 17km.. Deilig aa vaere litt aktiv igjen!

Bildet er tatt fra det hoeyeste punktet i Cameron.

Lokalbefolkningen lever av aa plante te, her ser dere litt av den ene teplantasjen jeg besoekte..

Enda en Hindu festival jeg fikk lurt meg med paa.. Syke greier..

3 comments:

Anonymous said...

Hey... skal si du er aktiv ja;) Det så sinnsykt digg ut å gå tur i det terrenget der! Tipper det var fett med så god utsikt over regnskog og teplantasjer - det setter liksom Langelandsfjell på 291m litt i perspektiv... hehe;) Men ikke for å være kritisk til Hidra altså!

Ser moro ut med hindufestivaler også da - det kan være ganske sykt..!

-Lykke til med siste uka med praksis. Og god ferie videre!
Semoga perjalananmu baik:)

-Even

Anonymous said...

Hei jenter. Håper alt er bra med dere! Ser ut til at du har hatt en flott tur Marie! God å se at du er frisk igjen! Her i norge har jeg allerede begynt å forbrede meg;-) hihi, litt tidlig ute... har allerede vært til innkjøp av sekk, og vaksinene er i boks nå!!! Vi har supert vær her på østlandet nå, i går satt jeg i bikini ute å solet meg i 25,5 grader, deilig! Meldt fint vær en stund til å! Kun 2 uker igjen med praksis, men må si jeg er overrasket hvor godt jeg trives med gamlingene, de er hærlige! Ha en flott uke i praksis. Kos dere videre på tur! Mange klemmer Helga:-)

Anja Beate said...

Godt å se at du er frisk igjen Marie!!!! PussPuss